از مکان تا موفقیت : مشاوره قبل از راه اندزی کسب و کار با مکان بدون ایده یا سرمایه

راه اندازی یک کسب و کار میتواند یکی از مهم ترین و پر چالش ترین مرحله هر شخص در زندگی تجاری اش باشد. در این مرحله شما باید با برنامه ریزی دقیق و مشورت با متخصصان، کار خود را شروع کنید. زیرا این کار میتواند تاثیر بسازی در موفقیت شما داشته باشد. اگر شما مکانی برای راه اندازی یک کسب و کار دارید، این یک مزیت بزرگ است. ولی مشکل اینجاست که گاهی ممکن است ایده یا طرح خاصی برای راه اندازی یک کسب و کار مهم در مکان مورد نظرتان نداشته باشید. یا این که سرمایه مورد نیازی که برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیاز است را نداشته باشد. پس با ما همراه باشید.

اگر مکانی برای راه اندازی یک کسب و کار دارید ولی ایده یا سرمایه کافی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را ندارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

پخش ویدیو

اگر شما یک مکان مناسب برای راه اندزی یک کسب و کار را دارید، این یک مزینت بزرگ برای شماست. مهمترین قدم در این مرحله، تحلیل دقیق مکان و شناخت جامعه محلی است. با بررسی ویژگی‌های جغرافیایی، جمعیت، رقبا، و نیازهای مشتریان محتمل، می‌توانید بهترین نوع کسب و کار را برای این مکان انتخاب کنید.

اگر خودتان دانش کافی برای تحلیل دقیق مکان و شناخت جامعه محلی مکانتان را ندارید، ما میتوانیم این کار را برای شما انجام دهیم. در ادامه بیشتر با خدمات ما آشنا خواهید شد 

مکانی برای راه اندازی کسب و کار دارید ولی ایده و طرح خاصی ندارید؟

گاهی اوقات ممکن است یک مکان مانند انباری یا سوله و حتی زمین بایر داشته باشد ولی هیچ ایده یا طرحی که بتوان از آن مکان درآمد خوبی به دست آورد، نداشته باشید. در این صوزت، شما میتوانید با مراجعه به مشاوران راه اندازی کسب و کار، چند ایده خوب برای  راه اندازی کسب و کار بگیرید و با توجه به علاقه تان، شروع به اجرایی کردن آن کنید. 

 

پیشنهاد ایده یا طرح

دکتر داود امراه نژاد با تجربه چندین ساله خود در زمینه راه اندازی انواع کسب و کارها و مشاوره و مدیریت پروژه های مهم استانی و کشوری ، میتواند با بررسی موقعیت جغرافیایی، دسترسی به آب و انرژی، فاصله از مناطق مسکونی و شهر و … مکان شما،  چندین ایده برای راه اندازی یک کسب و کار به شما ارائه کند.

طراحی مدل تجاری (B.M)

یکی از مراحل مهم پیش از راه اندازی، طراحی مدل تجاری است. در این مرحله، نحوه درآمدزایی، ساختار هزینه‌ها، مشتریان هدف، واردات و صادرات، و عوامل کلیدی موفقیت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

طراحی برنامه کسب و کار (B.P)

برنامه کسب و کار (B.P) شامل جزئیات عملیاتی و استراتژی‌های کسب و کار شما است. در این مرحله، مسائلی مانند تولید، توزیع، بازاریابی، منابع انسانی، و زمانبندی را به تفصیل بررسی می‌کنیم.

طراحی برنامه مالی (F.S)

برنامه مالی (F.S) شامل تخمین هزینه‌ها، درآمدها، سود و زیان‌ها در طول زمان است. با بررسی این اطلاعات به شما کمک می‌کنیم تا از نظر مالی برنامه را به خوبی پیش ببرید و اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما پایدار خواهد بود.

مکان برای فعالیت دارید ولی سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار ندارید؟

در صورتی که منابع مالی برای راه‌اندازی کسب و کار خود را ندارید، نگران نباشید. ما برای شما از راه های مختلف تسهیلات مال تامین خواهیم کرد.

تامین تسهیلات

از طریق تعامل با بانک‌ها یا مؤسسات مالی، ما به شما کمک خواهیم کرد تا تسهیلات مالی مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار خود را تأمین کنید.

جذب سرمایه گذار

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری برای پروژه خود هستید، ما به شما در جذب سرمایه‌گذاران با تجربه کمک خواهیم کرد. از جذب سرمایه تا مذاکره قراردادها، ما در کنار شما خواهیم بود.

راه‌اندازی کسب و کار موفق نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، ایده‌پردازی خلاقانه و تأمین منابع مالی مناسب است. ما سعی میکنیم از ابتدا تا به موفقیت رسیدن شما همراهتان باشیم و هر جایی از کسب و کار شما مشکلی پیش آمد، تا رفع آن مشکل همراهتان باشیم.