استارتاپ بدون مرز: مشاوره برای کارآفرینان دارای سرمایه اولیه، اما بدون ایده یا مکان

راه اندازی یک کسب و کار موفق به چالش‌های بسیاری پیچیده احتیاج دارد. اما اگر شما یکی از افرادی هستید که به دنبال راه‌هایی برای سرمایه‌گذاری سرمایه خود به منظور راه‌اندازی کسب و کار هستید، ممکن است این سوالات به ذهن شما آمده باشد: “آیا من ایده مناسبی برای کسب و کار دارم؟” یا “آیا من یک مکان مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار دارم؟”

ما به شما مشاوره‌هایی را ارائه می‌دهیم تا به شما کمک کند تا از سرمایه‌ای که دارید بهره‌وری بیشتری کسب کنید و کسب و کار خود را با موفقیت راه‌اندازی کنید. همچنین تا موفقیت رسیدن کسب و کار شما همراهتان هستیم.

پخش ویدیو

اگر سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار خود دارید، این یک مزیت بزرگ برای شماست. اما این اهمیت دارد که چگونه این سرمایه را به مرحله بهره وری برسانید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از مشاوران مالی و حسابداری خبره استفاده کنید تا یک برنامه مالی مطمئن و کارآمد برای کسب و کار خود تدوین کنید. 

ایده ای برای راه اندازی کسب و کار ندارید؟

اگر سرمایه کافی برای راه اندازی یک کسب و کار را دارید ولی ایده ای ندارید، این یک مشکل بزرگ است. در این مرحله ما با بررسی میزان سرمایه شما، سعی می‌کنیم چندین ایده را برای اجرا به شما پیشنهاد دهیم و شما با بررسی آنها شروع به راه اندزی کسب و کار خود کنید. سپس با طراحی مدل تجاری، برنامه کسب و کار و برنامه مالی به شما تا اجرایی کردن ایده کمک میکنیم.

پیشنهاد ایده یا طرح

در این مرحله، ما به شما کمک خواهیم کرد تا با توجه به تخصص‌ها، علاقه‌ها و مهارت‌های خود، ایده‌های مناسبی برای کسب و کار پیدا کنید. ممکن است این ایده‌ها از صنعت‌های مختلفی باشند. ما با تحلیل و بررسی بازارها، به شما ایده‌هایی را پیشنهاد خواهیم داد که باعث موفقیت کسب و کار شما می‌شوند.

طراحی مدل تجاری (B.M)

یکی از مراحل مهم در راه‌اندازی کسب و کار، طراحی مدل تجاری است. در این مرحله، ما مدل تجاری کسب و کار شما را طراحی میکنیم.. از جمله مواردی که در این مدل تجاری مورد توجه قرار میگیرد، درآمدزایی، هدف‌های کسب و کار، نقاط قوت و ضعف و… است.

طراحی برنامه کسب و کار (B.P)

در این مرحله، شما نیاز دارید یک برنامه کسب و کار دقیق برای تحقق اهداف خود داشته باشید. ما به شما کمک می‌کنیم تا مراحل اجرایی را به ترتیب تعیین کرده و برنامه‌ای جامع برای راه‌اندازی کسب و کارتان ایجاد می‌کنیم.

طراحی برنامه مالی (F.S)

در این مرحله، باید برنامه مالی دقیقی برای کسب و کارتان داشته باشید. ما با توجه به بررسی سرمایه اولیه، به شما کمک می‌کنیم تا هزینه‌ها، درآمدها، سود و زمانبندی مالی را به دقت تعیین کنید تا بتوانید به صورت کامل مدیریت مالی کسب و کارتان را انجام دهید.

مشارکت با صاحبان ایده

در صورتی که به دنبال ایده یا طرح برای کسب و کارتان هستید، ما از شبکه‌ی وسیعی از کارآفرینان و صاحبان ایده استفاده می‌کنیم تا شما را با افرادی که ایده یا طرح مناسبی دارند، ارتباط برقرار کنیم.

تهیه مکان مناسب برای کسب و کار

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای راه‌اندازی کسب و کار، تهیه مکان مناسب است. اگر شما ایده یا طرح و سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار دارید ولی مکانی برای اجرای کسب و کار ندارید، ما در این مرحله به شما کمک خواهیم کرد.

تهیه زمین

اگر نیاز به زمینی برای اجرای ایده خود دارید، هماهنگی های لازم را با کسانی که زمینشان مناسب با فعالیت شماست، انجام میدهیم تا زمین را در اختیار شما قرار داده و شما شروع به  فعالیت کنید.

تهیه زمین

اگر کسب و کار شما نیاز به یک محیط بزرگ بسته مانند سوله نیاز داشته باشد، ما با هماهنگی های لازم را برای در اختیار قرار گرفتن سوله انجام میدهیم. از مراحل اجاره تا راه اندازی کسب و کار در سوله کنارتان هستیم.

مشارکت با صاحبان مکان

برخی از افرادی که به مجموعه ما مراجعه میکنند، سوله یا زمینی را برای راه اندزی کسب و کار  دارند ولی سرمایه اولیه ای برای شروع ندارند. ما شما را به این اشخاص وصل میکنیم تا با مشارکت هم، کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

سخن پایانی

در اینجا ما به بررسی مراحل اصلی راه‌اندازی کسب و کار برای افرادی که سرمایه دارند اما ایده و مکان ندارند، پرداختیم. ما با توجه به تخصص‌ها و نیازهای شما، در این مسیر به شما کمک خواهیم کرد تا به بهترین نتیجه در راه‌اندازی کسب و کارتان برسید.