بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک (5 تیم برتر ایران)

راه‌اندازی یک کسب و کار جدید چالش‌ها و مشکلات زیادی دارد که عبور از آن‌ها نیاز به تجربه و مهارت دارد. در حالت عادی این تجربه و عبور از موانع با شکست و شروع مجدد امکان‌پذیر است اما روش ساده‌تر انجام این کار، مشاوره کسب و کارهای کوچک با افرادی است که در این زمینه تجربه کافی دارند. این افراد مشاورین کسب و کار هستند که با دانش و تجربه خود، به متقاضیان راه‌اندازی کسب و کار در زمینه برنامه‌ریزی، تحلیل، مدیریت و رشد کسب و کار کمک می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین مشاور کسب و کارهای کوچک در ایران می‌پردازیم.

مشاوره کسب و کار چیست؟

‌ مشاور کسب و کار فردی است که به تمام امور مربوط به راه‌اندازی یک کسب و کار و به جریان انداختن آن، آشنایی دارد. چگونگی مدیریت کسب و کار، موضوعات مالی و نحوه رسیدگی به آن‌ها، منابع و نیروهای انسانی لازم برای کسب و کار، بازاریابی برای معرفی خدمات و مشاوره کسب و کار به مشتریان و… از جمله اموری هستند که یک مشاور کسب و کار با نحوه مدیریت آن‌ها آشنایی دارد.

مشاوره گرفتن از مشاوره کسب و کار

چرا به مشاوره کسب و کار نیاز داریم؟

دریافت مشاوره از یک مشاور برتر کسب و کار، مسیر پیشرفت یک شغل تازه تاسیس را هموارتر می‌کند. این نوع مشاوره بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد شروع یک کسب و کار را دارند. تفاوتی ندارد که کسب و کار انتخابی فرد نمونه‌ای از مشاغل موجود در دنیا باشد یا با ایده‌ای نو به صورت کارآفرینی عنوان شود. مشاوره کسب و کارهای کوچک یا مشاور تجاری با دیدی کارشناسانه و تخصصی، کسب و کار را بررسی و فعالیت‌های آن را تجزیه و تحلیل می‌کند و سپس راهکارهایی را برای حل مشکلات سازمان یا بهبود و ارتقای آن ارائه می‌دهد.

مشاوره از یک مشاور برتر کسب و کار

چه زمانی به مشاوره نیاز داریم؟

بیشتر افراد تصور می‌کنند که تنها پیش از شروع یک کسب و کار جدید باید با افراد متخصص و با تجربه مشورت کرد و راهنمایی‌های این افراد تنها تا زمانی کارآمد است که کسب و کار شکل نگرفته باشد. این در حالی است که طبق نظر منابع معتبر و بهترین مشاور کسب و کار در ایران، مشاوره در روند انجام یک کسب و کار به خصوص کسب و کارهای تازه تاسیس با هدف پیشرفت حتی بعد از شروع به کار نیز ضرورت دارد. با این حال بیشترین نیاز به این مشاوره‌ها در اولین قدم یعنی اجرا و راه‌اندازی کسب و کار است.

همفکری با یه مشاوره کسب وکار

5 تیم برتر مشاوره کسب و کارهای کوچک

برای یادگیری پیچ و خم‌های شروع و اداره کسب و کار، کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه و کاربلد بهترین راهکار است. مشاورین کسب و کار با برخورداری از دانش تخصصی عمیق و تجربیات بالا به نتیجه‌گیری بهتر و سودآوری کسب و کارها کمک می‌کنند. در ادامه به معرفی 5 تیم برتر که در زمینه راهنمایی کسب و کارهای کوچک بهترین خدمات را دارند، خواهیم پرداخت.

دکتر داود امراه نژاد

یکی از بهترین مشاورین کسب و کار در ایران، دکتر داود امراه نژاد است. دکتر امراه نژآد ریاست گروه کشاورزی در جهاد دانشگاهی شهر ارومیه را برعهده دارند. مدیریت کارخانه کاشی کسری، عضو کانون کارآفرینان برتر استان کردستان، عضو کارگروه جذب و پذیرش پارک علم و فناوری کردستان و… از جمله فعالیت‌های ایشان است. دکتر امراه نژاد یکی از مشاورین برتر شرکت کارآفرینان آمایش پارس هستند و در جهت ارائه راهنمایی و مشاوره به کسب و کارهای کوچک خدمات ارزشمندی دارند. جهت ارتباط با ایشان و مجموعه کافی است با شماره ۰۸۷۳۳۷۳۰۵۲۵ تماس حاصل نمایید.

مشاوره کسب و کارهای کوچک آقای دکتر امراه نژاد

 

 

تیم مدیر نو

از دیگر تیم‌های برتر در حوزه مشاوره کسب و کار می‌توان به تیم مدیر نو اشاره کرد. مشاوره راه‌اندازی کسب و کار، مشاوره سیستم‌سازی، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره منابع انسانی و آموزش درون سازمانی از جمله خدماتی است که کارشناسان این تیم به مراجعین خود ارائه می‌کنند. این تیم، به عنوان بهترین مشاور کسب و کار در ایران مشاوره‌های خود را به دو صورت پروژه‌ای و ساعتی در اختیار مشتریان می‌گذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره 02188692408 تماس بگیرید.

 

ین تیم، به عنوان بهترین مشاور کسب و کار در ایران

 

شرکت مشاوره نجات

شرکت مشاوره نجات دیگر تیم مشاوره و آموزش کسب و کار در ایران است که به طور اختصاصی در زمینه راهنمایی کسب و کارهای کوچک فعالیت دارد. اما تنها محدود به این زمینه نیست. این شرکت در سطح بین‌اللمل هم خدمات مختلفی را به کارآفرینان ارائه می‌کند و اگر متقاضی راه‌اندازی کسب و کاری در خارج از کشور هم باشید، امکان دریافت راهنمایی‌های حرفه‌ای برای شما وجود دارد. هدف این مجموعه کمک به فعالان حوزه کسب و کار است تا با دریافت یک راهنمایی کامل و دقیق، بهترین خط مشی و مسیر را برای کسب و کار خود مشخص کنند. راه ارتباطی با این شرکت در شهر تهران، شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۲۱۹۶۵ است.

شرکت مشاوره نجات دیگر تیم مشاوره و آموزش کسب و کار در ایران است

مشاوره کارمنتو

مشکلات گوناگونی که امروزه کسب و کارها با آن‌ها مواجه هستند از طریق مشاوره با مجموعه‌هایی مانند کارمنتو به راحتی قابل حل است. این مطلب در واقع، هدف از تاسیس این مجموعه است تا صاحبین کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس به دلیل نداشتن دانش، زمان و هزینه‌بر بودن آموزش‌های شروع به کار تصمیمات و انتخاب‌های اشتباه نداشته باشند. این مجموعه در حوزه‌های مختلف بیمه و قانون کار، امور حقوقی، مالیاتی و.. فعالیت دارد و از طریق شماره تماس 02149202000 می‌توان با کارشناسان آن ارتباط برقرار کرد.

صفحه اصلی سایت کارمنتو مشاوره کسب و کار

 

دکتر ویز

تیم مشاوره دکتر ویز دیگر تیمی که به عنوان بهترین مشاور کسب و کار در ایران می‌توان معرفی کرد، گروهی متشکل از جوانان مستعد و متخصص در حوزه کسب و کار و بازاریابی است که با تکیه بر دانش و تجربیات خود، راهکارهای خلاقانه و اثربخشی برای رشد کسب و کار را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. برای تجربه رشد و فروش بیشتر از تیم دکتر ویز برای مدیریت کسب و کار و تدوین حرفه‌ای استراتژی بازاریابی کافی است با شماره تلفن 02186043596 تماس بگیرید.

 

تیم مشاوره دکتر ویز دیگر تیمی که به عنوان بهترین مشاور کسب و کار در ایران می‌توان معرفی کرد

 

مشاور کسب و کار کوچک چه کاری انجام میدهد؟

زمینه خدمات و فعالیت‌های مشاورین کسب و کارهای کوچک بسیار گسترده و متنوع است و به نیاز شما از این مشاوره‌ها بستگی دارد. در یک توضیح کلی می‌توان نقش و وظیفه مشاورین کسب و کار برای مجموعه‌های تازه تاسیس و کوچک را به صورت زیر عنوان کرد:

  • تعیین جایگاه و تعیین خدمات: مشاورین کسب و کار در قدم اول، جایگاه شرکت و خدمات را آن تعیین می‌کنند. تا زمانی که خدمات مشخصی نداشته باشید، تعیین استراتژی نیز برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • شناسایی بازار و نقاط ضعف: کمک به شناسایی بازار و بررسی نقاط ضعف در جهت برطرف کردن آن‌ها از دیگر خدماتی است که توسط بهترین مشاورین کسب و کار ارائه می‌شود.
  • مستند سازی برای طرح تجاری: یک مشاور کسب و کار حرفه‌ای، طرح تجاری و استراتژی کاری شما را مستندسازی می‌کند تا با درک بهتر آن، قادر به انجام امور لازم باشید.
  • تحقیق درمورد چشم اندازی رقابتی: یکی از مشکلات بزرگ کسب و کارهای کوچک، عدم برخورداری از چشم‌انداز رقابتی و توانایی در بررسی رقبا است. این موضوع از دیگر خدماتی است که توسط مشاورین کسب و کار ارائه می‌شود.
  • بررسی وضعیت مالی کسب و کار کوچک: در نهایت مشاورین کسب و کار با بررسی وضعیت مالی، بهترین برنامه برای هزینه‌های کسب و کار را مشخص می‌کنند تا سودرسانی حداکثر و ضرر و زیان به حداقل برسد.

 

عکس در مورد پیشرفت بعد از مشاوره کسب و کار

مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور کسب و کارهای کوچک

بهترین مشاور کسب و کار در ایران را می‌توان براساس ویژگی‌هایی که باید از آن‌ها برخوردار باشد، انتخاب کرد که عبارتند از:

  • برخورداری از مهارت‌های ارتباطی
  • برخورداری از مهارت سخنوری
  • علاقه‌مند به جستجوی اطلاعات و مهارت در انجام این کار
  • مهارت هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی
  • مهارت تصمیم‌گیری
  • توانایی مشاوره و آموزش
  • جزئی‌نگری
  • مهارت رهبری
  • توانایی مدیریت زمان و…

 

عکس در مورد بیزنس پلن و رشد نمودار کسب و کار

 

انواع مشاور کسب و کار

در نهایت برای استفاده هرچه بهتر از خدمات مشاوره کسب و کار باید با انواع این مشاوره آشنایی داشته باشید که به شرح زیر هستند:

  • مشاوره استراتژی برای کمک به درآمدزایی و پیدا کردن فرصت‌های جدید جهت رشد و ارتقای مجموعه
  • مشاوره عملیاتی جهت افزایش بهره‌وری فعالیت‌هایی که روزانه انجام می‌شوند.
  • مشاوره مالی کسب و کار که به تحلیل مالی کسب و کارها می‌پردازد و مانع از شکست مالی آ‌ن‌ها می‌شود.
  • مشاوره منابع انسانی که به کسب و کارها در جهت جذب بهترین نیروی انسانی و کارمندان کمک می‌کند.
  • مشاوره بازاریابی و فروش که با تقویت مهارت‌های فردی و تیمی فروش کسب و کار، در جهت برندسازی مجموعه خدمات ارائه می‌کند.

 

انواع مشاور کسب و کار

 

سخن پایانی

بهترین مشاور کسب و کار برای کسب و کارهای کوچک اهمیت بسیار زیادی دارد. در انتخاب یک مشاور برای کسب و کار کوچک، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  1. تخصص و تجربه: مشاور باید دارای تخصص و تجربه در زمینه کسب و کارهای کوچک باشد. اطمینان حاصل کنید که او تاریخچه موفقیت‌آمیزی در ارتقاء کسب و کارهای مشابه داشته باشد.
  2. ارتباط و تعامل: مهارت‌های ارتباطی مهمی هستند. مشاور باید بتواند با شما و تیم شما به خوبی ارتباط برقرار کند و بهترین راه‌های ارتقاء کسب و کار را به شما معرفی کند.
  3. تعهد و انگیزه: مشاور باید متعهد به رشد و موفقیت کسب و کار شما باشد و دارای انگیزه‌ای قوی برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان باشد.
  4. مطلع بودن: کسب و کارها با تغییرات مداوم مواجه هستند. مشاور شما باید در حالتی باشد که با روزآمدترین تکنولوژی‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های کسب و کار آشنا باشد.
  5. قیمت و هزینه: هزینه خدمات مشاور برای کسب و کار کوچک شما باید با بودجه شما سازگار باشد. بهتر است تعیین کنید که چقدر برای مشاوره و توسعه کسب و کار خود می‌توانید هزینه کنید.

در کل، بهترین مشاوره کسب و کارهای کوچک شما باید دارای تخصص، تجربه، انگیزه، و قابلیت ارتباط مؤثر باشد. همچنین، باید با بودجه شما سازگار باشد و به شما کمک کند تا به اهداف کسب و کارتان دست یابید.

 

 

 

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *